Świadczenie usług za pośrednictwem Serwisu odbywa się całodobowo, siedem dni w tygodniu. Usługi za pośrednictwem Call Center są świadczone w dniach oraz godzinach pracy ustalonych przez Usługodawcę. Korzystanie z Serwisu jest całkowicie bezpłatne.
Zarówno funkcjonowanie Serwisu, jak i Call Center mogą być zakłócone przez kwestie techniczne, do których należą m.in. konieczność przeprowadzenia prac modernizacyjnych. Usługodawca nie gwarantuje, że Serwis będzie działał prawidłowo, w przypadku gdy oprogramowanie oraz sprzęt z którego korzysta Użytkownik nie spełnia technicznych wymogów, o których jest mowa w Regulaminie.
Przerwa w świadczeniu Usługi może być wynikiem słabej jakości połączenia, uszkodzeń sprzętu komputerowego czy telekomunikacyjnego, systemów zasilania albo przerw spowodowanych przerwą w dostawie prądu.
Usługodawca ma prawo zablokować dostęp do Serwisu, jeśli stwierdzi, że korzystanie z serwisu jest nieprawidłowe. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za czasowe zawieszenie dostępu do Serwisu. Zabronione są wszelkie działania, które mogą spowodować jakiekolwiek utrudnienia w funkcjonowaniu Serwisu lub jego destabilizację.
Usługodawca zastrzega, że podejmie adekwatne do okoliczności czynności w przypadku podejrzenia, że dany Użytkownik dopuszcza się w/w działań. Aktualne przepisy prawa mówią, że próba destabilizacji Serwisu jest klasyfikowana jako czyn zabroniony. W takiej sytuacji Administrator ma prawo do wykonania odpowiednich czynności.
Zabronione jest dostarczanie treści, które mają charakter bezprawny bądź są obraźliwe. Użytkownik nie może także naruszać w jakikolwiek sposób prywatność innych Użytkowników, działać zarówno na niekorzyść Administratora, jak i innych Użytkowników, czy utrudniać funkcjonowanie Serwisu.
Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania zasad współżycia społecznego oraz norm etycznych i moralnych, które obowiązują w społeczeństwie. Użytkownik rozpoczynając korzystanie z Usług Serwisu zgadza się na przetwarzanie swoich danych.