Warta Zgłoszenie szkody – jak zrobić to z Helpfind?
Dlaczego warto skorzystać z formularza:
- prześlemy instrukcję jak zgłosić szkodę
- przeanalizujemy Twoje odszkodowanie pod kątem zaniżeń
- jeśli to będzie koniecznie, pomożemy Ci odwołać się od decyzji ubezpieczyciela
Informujemy, że poniższy formularz służy zgłoszeniu szkody do Helpfind sp. z o.o.
Pomożemy Ci w zgłoszeniu szkody do Twojego ubezpieczyciela oraz w uzyskaniu najwyższego możliwego odszkodowania.
https://warta.pl/warta-izi/#/app/policydata
+48 502 308 308 lub 801 308 308
SMS o treści SZKODA na numer 661 001 581
- odwiedź oddział TUiR WARTA S.A. w Twojej okolicy - sprawdź listę oddziałów
Godziny Infolinii
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela |
8:00 | 8:00 | 8:00 | 8:00 | 8:00 | 8:00 | nieczynne |
20:00 | 20:00 | 20:00 | 20:00 | 20:00 | 16:00 |
Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta” Spółka Akcyjna została założona w 1920 roku w Poznaniu. Firma oferuje szeroki zakres ubezpieczeń: od komunikacyjnych, mieszkaniowych, turystycznych, na wypadek choroby, emerytalnych czy tych dotyczących konkretnych grup zawodowych. Ubezpieczyć się mogą również firmy- w zależności od jej wielkości oraz gospodarstwa rolnicze Istnieje też możliwość wykupienia ubezpieczenia dla dziecka. Każde z nich jest odpowiednio dostosowane do każdego klienta i ma za zadanie go chronić. Od roku 2012 niemiecka Grupa Talanx i japoński ubezpieczyciel Meiji Yasuda stają się nowymi akcjonariuszami firmy. W grudniu 2012 firmy HDI Asekuracja TU S.A. oraz TUiR WARTA łączą siły, tworząc drugie do wielkości Towarzystwo Ubezpieczeniowe w Polsce.
Jak zgłosić swoją szkodę w WARTA S.A.?
Zgłoszenie przez internet
Najszybszy sposób to zgłoszenie swojej sprawy przez internet za pomocą formularza. Konieczne jest zaznaczenie, z jakiego rodzaju polisy zamierzamy skorzystać: komunikacyjnej/majątkowej/osobowej czy z życiowej. Następnym krokiem jest podanie przyczyny powstania szkody i wybór czy szkoda zostanie zgłoszona z polisy własnej, czy sprawcy. W przypadku szkód komunikacyjnych potrzebny będzie numer polisy sprawcy. Osoba poszkodowana przed samym zgłoszeniem szkody powinna zapoznać się z dokumentami, mieć informacje dotyczące samego zdarzenia oraz dokumentację medyczną.
Zgłoszenie telefoniczne
Istnieje możliwość zgłoszenia swojej szkody poprzez zamówienie rozmowy telefonicznej wysyłając SMS o treści SZKODA na numer 661 001 581, koszt SMS: wg taryfy operatora. Lub kontaktu na numer 502 308 308, lub 801 308 308 (również do kontaktu z zagranicy)
W czasie rozmowy Towarzystwo Ubezpieczeniowe WARTA S.A. może prosić o numer polisy, dane uczestników zdarzenia i rozmiar powstałej szkody. W przypadku szkody na osobie informacji o dokumentach medycznych. Rozmowa taka może potrwać około 10 minut. Aby uzyskać informacje o zgłoszonej sprawie istotny będzie numer polisy lub szkody.
Drogą pocztową
Wypełniony formularz można przesłać za pośrednictwem listu, załączając potrzebne dokumenty na adres TUiR „WARTA" S.A. Skrytka Pocztowa nr 1020, 00-950 Warszawa 1. W zależności od rodzaju szkody mogą być potrzebne dodatkowe dokumenty tj. potwierdzenie okoliczności, w jakich doszło do zdarzenia przez policję, potwierdzenie zgłoszenia szkody przez administratora budynku czy potwierdzenie od sprawcy zdarzenia powstania szkody. W zależności od złożoności sprawy osoba poszkodowana jest informowana o postępach.
Osobiście
Możliwy jest kontakt z najbliższym agentem- w placówce lub z dojazdem do klienta. Pomoże on w uzyskaniu cesji polisy. W tym celu należy skorzystać w wyszukiwarki agentów na stronie internetowej. Wystarczy wpisać miejscowość lub ulicę. WARTA posiada swoich agentów ubezpieczeniowych na terenie całej Polski.