AIG Polska Zgłoszenie szkody – jak zrobić to z Helpfind?
Dlaczego warto skorzystać z formularza:
- prześlemy instrukcję jak zgłosić szkodę
- przeanalizujemy Twoje odszkodowanie pod kątem zaniżeń
- jeśli to będzie koniecznie, pomożemy Ci odwołać się od decyzji ubezpieczyciela
Informujemy, że poniższy formularz służy zgłoszeniu szkody do Helpfind sp. z o.o.
Pomożemy Ci w zgłoszeniu szkody do Twojego ubezpieczyciela oraz w uzyskaniu najwyższego możliwego odszkodowania.
https://www.aig.pl/likwidacja-szkod-formularze
+48 22 545 85 15
- odwiedź oddział AIG Europe Limited sp. z o.o. Oddział w Polsce w Twojej okolicy - sprawdź listę oddziałów
AIG to firma z niemal stuletnią tradycją. Narodziła się w Szanghaju w 1919 roku. AIG obecnie jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na świecie. Swoim klientom — głównie w USA — proponuje przede wszystkim ubezpieczenia na życie, a także programy emerytalne. Nie są to jednak jedyne produkty w ofercie firmy. Towarzystwo posiada usługi dla osób indywidualnych, jak i dla firm.
Na polskim rynku klienci mogą ubezpieczyć swoje firmy, nieruchomości, mienie. Możliwe jest także skorzystanie z ubezpieczenia zdrowotnego lub na życie. AIG proponuje także coraz popularniejsze ubezpieczenia turystyczne.
Zgłaszanie szkody w AIG
Przez e-mail
W AIG szkodę można zgłosić przede wszystkim online. Na stronie ubezpieczyciela znajduje się formularz w formacie pdf. Obecnie Towarzystwo nie proponuje formularza interaktywnego. Dostępny dokument należy wydrukować, wypełnić, a następnie przesłać na adres e-mail [email protected].
W ten sposób możesz zgłosić szkody z ubezpieczeń:
- osobowych
- majątkowych
- turystycznych
- korporacyjnych
Przed zgłoszeniem warto sprawdzić dokładnie OWU, aby mieć pewność, czy dane zdarzenie jest objęte ochroną ubezpieczeniową.
Przez telefon
Szkodę możesz szybko zgłosić przez telefon. Infolinia AIG działa pod numerem 48 22 545 85 50. W ten sposób szkodę można zgłosić bezpośrednio po zdarzeniu. Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18. Konsultant podczas rozmowy wskaże także, jakie dokumenty należy przesłać. Konieczne jest bowiem potwierdzenie danych. Szczegółowa dokumentacja przyspiesza także proces likwidacji.
Dokumenty można przesłać faksem na numer 48 22 528 52 54.
Zgłoszenie pocztą
Dokumenty można przesłać także tradycyjną pocztą. Formularz zgłoszenia wraz z pełną dokumentacją należy przesłać na adres: ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa.
Potrzebne dokumenty różnią się w zależności od rodzaju ubezpieczenia. Zawsze jednak należy dostarczyć::
- swoje imię, nazwisko adres
- numer kontaktowy
- numer polisy
- jeżeli jest sprawca — oświadczenie lub notatka policyjna
Podczas pierwszego kontaktu z ubezpieczycielem otrzymasz szczegółową informację na temat wymaganych dokumentów.