Aviva Zgłoszenie szkody – jak zrobić to z Helpfind?

Dlaczego warto skorzystać z formularza:

  • prześlemy instrukcję jak zgłosić szkodę
  • przeanalizujemy Twoje odszkodowanie pod kątem zaniżeń
  • jeśli to będzie koniecznie, pomożemy Ci odwołać się od decyzji ubezpieczyciela

Informujemy, że poniższy formularz służy zgłoszeniu szkody do Helpfind sp. z o.o.

Pomożemy Ci w zgłoszeniu szkody do Twojego ubezpieczyciela oraz w uzyskaniu najwyższego możliwego odszkodowania.

Należy wypełnić pola zaznaczone na czerwono

1. Wybierz towarzystwo, w którym chcesz likwidować szkodę:

2. Podaj datę szkody:

3. Wybierz rodzaj szkody:

osobowa

osobowa

rzeczowa

rzeczowa

E-szkoda
Zgłoś szkodę przez Internet:

https://form.aviva.pl/szkody

Telefon
Zadzwoń:

+48 22 557 44 44

Oddział
Wizyta w oddziale:
  • odwiedź oddział Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA w Twojej okolicy - sprawdź listę oddziałów
E-mail
Kontakt e-mail:

[email protected]

Infolinia

+48 22 557 44 44

Opłata zgodnie z taryfą operatora

Infolinia Aviva »

Godziny Infolinii

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
8:00 8:00 8:00 8:00 8:00 nieczynne nieczynne
20:00 20:00 20:00 20:00 20:00    
Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA

Aviva na polskim rynku jest obecna od 1992 roku- do roku 2009 jako Commercial Union. Towarzystwo to specjalizuje się w indywidualnych ubezpieczeniach na życie oraz długotrwałych inwestycjach. Oferuje również grupowe ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątkowe dla osób indywidualnych oraz firm, fundusze inwestycyjne czy ubezpieczenia zdrowotne. Klienci mają możliwość wykupienia pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych, które są sprzedawane w tzw. systemie direct, czyli przez internet lub telefon. Istnieje też możliwość wykupienia krótkotrwałych ubezpieczeń turystycznych. Oprócz tego firma oferuje ubezpieczenie samochodu, domu i mieszkania czy potrzebne w przypadku inwestowania pieniędzy.

 

Jak zgłosić swoją szkodę w AVIVA?

Przez internet

Najszybciej można to zrobić przez internet, wypełniając formularz, w którym konieczne będzie wybranie kategorii szkody (zdrowie/życie lub majątek). Następnym krokiem jest wybór, czego dotyczy powiadomienie (szkody komunikacyjnej, osobowej, mieszkaniowej). Konieczne jest podanie danych osoby powiadamiającej, danych dotyczących zdarzenia oraz dane osoby poszkodowanej, oraz numer telefonu. Kontakt odbywa się telefonicznie, w preferowanej przez klienta godzinie.

 

Przed zgłoszeniem szkody konieczne będzie zapoznanie się ze szczegółami dotyczącymi postępowania i wymaganymi dokumentami. Zanim klient zgłosi szkodę, powinien:

zweryfikować zakres Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, z którego będzie zgłaszane roszczenie

zweryfikować termin i zakres obowiązywania ubezpieczenia

przygotować niezbędne dokumenty, w zależności od rodzaju zgłaszanego roszczenia

 

O tym, na jakim etapie znajduje się dana sprawa, klient jest informowany listownie, na wcześniej wskazany adres korespondencyjny, przez maila lub telefonicznie.

Przez telefon

Swoją szkodę można zgłosić również telefonicznie, dzięki infolinii w godzinach 8:00- 20:00 oraz wypełniając zgłoszenie, w którym klient zaznacza rodzaj świadczenia, które chce zgłosić. W tym przypadku konieczne jest podanie numeru polisy i swoich danych kontaktowych. Istnieje również, możliwość przesłania pytania, na które ma zostać udzielona odpowiedź.

Osobiście

Jest możliwy również kontakt z wybranym przez siebie agentem oraz z placówką znajdującą się w najbliższym miejscu zamieszkania klienta. Firma ma przedstawicieli na terenie całego kraju.

Zgłoś szkodę online

Sprawdź jak prosto i szybko zgłosić szkodę przez Internet

Formularz
Wypełniasz formularz
zgłoszenia szkody
Kontakt
Kontakt ze strony
Towarzystwa Ubezpieczeniowego
Decyzja
Otrzymujesz decyzję
Wypłata
Wypłata odszkodowania

Masz pytania?
Wypełnij formularz

Należy wypełnić pola zaznaczone na czerwono
czytaj więcej »


Trwa wysyłanie...    Trwa wysyłanie...