Aviva Zgłoszenie szkody – jak zrobić to z Helpfind?
Dlaczego warto skorzystać z formularza:
- prześlemy instrukcję jak zgłosić szkodę
- przeanalizujemy Twoje odszkodowanie pod kątem zaniżeń
- jeśli to będzie koniecznie, pomożemy Ci odwołać się od decyzji ubezpieczyciela
Informujemy, że poniższy formularz służy zgłoszeniu szkody do Helpfind sp. z o.o.
Pomożemy Ci w zgłoszeniu szkody do Twojego ubezpieczyciela oraz w uzyskaniu najwyższego możliwego odszkodowania.
https://form.aviva.pl/szkody
+48 22 557 44 44
- odwiedź oddział Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA w Twojej okolicy - sprawdź listę oddziałów
Godziny Infolinii
Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | Sobota | Niedziela |
8:00 | 8:00 | 8:00 | 8:00 | 8:00 | nieczynne | nieczynne |
20:00 | 20:00 | 20:00 | 20:00 | 20:00 |
Aviva na polskim rynku jest obecna od 1992 roku- do roku 2009 jako Commercial Union. Towarzystwo to specjalizuje się w indywidualnych ubezpieczeniach na życie oraz długotrwałych inwestycjach. Oferuje również grupowe ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątkowe dla osób indywidualnych oraz firm, fundusze inwestycyjne czy ubezpieczenia zdrowotne. Klienci mają możliwość wykupienia pakietów ubezpieczeń komunikacyjnych, które są sprzedawane w tzw. systemie direct, czyli przez internet lub telefon. Istnieje też możliwość wykupienia krótkotrwałych ubezpieczeń turystycznych. Oprócz tego firma oferuje ubezpieczenie samochodu, domu i mieszkania czy potrzebne w przypadku inwestowania pieniędzy.
Jak zgłosić swoją szkodę w AVIVA?
Przez internet
Najszybciej można to zrobić przez internet, wypełniając formularz, w którym konieczne będzie wybranie kategorii szkody (zdrowie/życie lub majątek). Następnym krokiem jest wybór, czego dotyczy powiadomienie (szkody komunikacyjnej, osobowej, mieszkaniowej). Konieczne jest podanie danych osoby powiadamiającej, danych dotyczących zdarzenia oraz dane osoby poszkodowanej, oraz numer telefonu. Kontakt odbywa się telefonicznie, w preferowanej przez klienta godzinie.
Przed zgłoszeniem szkody konieczne będzie zapoznanie się ze szczegółami dotyczącymi postępowania i wymaganymi dokumentami. Zanim klient zgłosi szkodę, powinien:
zweryfikować zakres Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, z którego będzie zgłaszane roszczenie
zweryfikować termin i zakres obowiązywania ubezpieczenia
przygotować niezbędne dokumenty, w zależności od rodzaju zgłaszanego roszczenia
O tym, na jakim etapie znajduje się dana sprawa, klient jest informowany listownie, na wcześniej wskazany adres korespondencyjny, przez maila lub telefonicznie.
Przez telefon
Swoją szkodę można zgłosić również telefonicznie, dzięki infolinii w godzinach 8:00- 20:00 oraz wypełniając zgłoszenie, w którym klient zaznacza rodzaj świadczenia, które chce zgłosić. W tym przypadku konieczne jest podanie numeru polisy i swoich danych kontaktowych. Istnieje również, możliwość przesłania pytania, na które ma zostać udzielona odpowiedź.
Osobiście
Jest możliwy również kontakt z wybranym przez siebie agentem oraz z placówką znajdującą się w najbliższym miejscu zamieszkania klienta. Firma ma przedstawicieli na terenie całego kraju.