Allianz Zgłoszenie szkody na pojeździe, może przebiegać na kilka sposobów:
- zgłoszenie telefoniczne, pod numerem 224 224 224;
- wypełnienie formularza na stronie internetowej;
- wysłanie pełnej dokumentacji wraz z opisem na adres e-mail: [email protected];
- poprzez wizytę w placówce firmy;
- wysłanie zgłoszenia wraz z dokumentacją, listem poleconym pod adres siedziby:
Allianz Polska
ul. Rodziny Hiszpańskich 1
02-685 Warszawa
Niezbędne dokumenty
Aby wnosić o odszkodowanie za szkodę na pojeździe, musisz skompletować szereg dokumentów. Jeżeli nie posiadasz wszystkich w momencie zgłoszenia, możesz je dosłać w trakcie procesu likwidacyjnego. Pamiętaj, że dokumenty niezbędne aby zakończyć cały proces to głównie:
- wspólne oświadczenie uczestników;
- dane Towarzystwa Ubezpieczeniowego oraz numer polisy OC sprawcy zdarzenia;
- dowód osobisty lub inny dokument, który potwierdzi tożsamość sprawcy i poszkodowanego;
- dowód rejestracyjny pojazdu poszkodowanego;
- należy również opisać przebieg całego zdarzenia;
- bardzo przydatna będzie dokumentacja fotograficzna, zarówno miejsc uszkodzeń pojazdu oraz samego miejsca zdarzenia;
- numer rachunku bankowego, na który zostanie wypłacone odszkodowanie.
Przydatne informacje
Zdarzenie drogowe należy zgłosić możliwie jak najszybciej. Ubezpieczyciel jest w stanie zaproponować pojazd zastępczy oraz bezpłatną usługę holowania pojazdu. Poszkodowany może aczkolwiek zgłosić zdarzenie w późniejszym terminie. Ma na to aż 3 lata od dnia kolizji lub wypadku. Może jednak okazać się, że zgłoszenie szkody po tak długim czasie, będzie sprawiało nie lada trudności ubezpieczycielowi.