Compensa proponuje kilka sposobów na zgłoszenie szkody występującej w domu, mieszkaniu, czy też na innym mieniu. Preferowanym przez ubezpieczyciela sposobem jest formularz kontaktowy. Oprócz podania najważniejszych danych jest tu możliwość dołączenia dokumentów związanych ze szkodą.
Innym, popularnym sposobem wśród klientów tego ubezpieczyciela, jest zgłoszenie telefoniczne. W ten sposób można nie tylko zgłosić szkodę i opisać starty, ale także umówić wizytę rzeczoznawcy. Możesz to zrobić pod numerem telefonu 801 120 000 lub 22 501 61 00. Infolinia jest czynna w godzinach 8-22 7 dni w tygodniu.
Konieczne dokumenty wraz z formularzem zgłoszenia należy przesłać na adres:
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
p. poczt. Nr 3335,
40-610 Katowice 26
Wymagane dokumenty
Ubezpieczyciel musi otrzymać dokumenty, które potwierdzają wystąpienie szkód. Na początku musisz przygotować dane dotyczące:
-
Twojej polisy ubezpieczeniowej
-
Uczestników zdarzenia
-
Oświadczenie sprawcy lub notatka policyjna.
Jeżeli w sprawie pojawiają się inne dokumenty, np.: zaświadczenie straży pożarnej, to również warto taki dokument dołączyć. Warto także dołączyć zdjęcia szkód, a także ich dokładny opis. Powinieneś dołączyć także formularz zgłoszenia szkody
Dodatkowe informacje
Compensa proponuje swoim klientom uproszczoną metodę likwidacji szkody także przy szkodzie majątkowej. Co to oznacza w praktyce? Już podczas zgłaszania szkody następuje jej wycena. Nie jest wówczas konieczna wizyta rzeczoznawcy, a to znacznie skraca proces likwidacji. Możesz otrzymać pieniądze nawet po 3 dniach od zgłoszenia. Ten sposób likwidacji możliwy jest jednak tylko w przypadku niewielkich szkód, które nie wymagają wizyty rzeczoznawcy.